داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

آشتی

بالاخره بعد از مدتها ترس و دودلی، همین دیروز رفتم سراغش. اگر نمی رفتم، حرف ته گلوم دیوانه ام می کرد. شاید هم کرده بود. شوخی نیست؛ حرف یک عمر است. تمام جسارتم را یکجا جمع کردم و راست تو چشمهاش زل زدم و: «تف! بعد چهل سال خوندن و نوشتن، هیچ پخی نشدی! بدت نیاد ها، ولی هنوزم که هنوزه ول معطلی. من ِ خرم آواره ی خودت کردی!» اولین بار بود اینقدر رک باش حرف می زدم. انتظارش را نداشت. دلش شکست؛ از حالت چشمها و بغض گیر کرده ی تو گلوش پیدا بود. انگار می خواست بگوید: «بعد این همه سال، حالام که سری به ما زدی، اومدی تخم کینه بکاری؟» ولی هیچی نگفت؛ حرف حق جواب نداشت. راستش خودم دلم سوخت. ولی سبک شدم. سبک. قبل از اینکه بلند شوم بروم، دستمالم را بیرون آوردم و به جای اینکه قطره اشک لغزان روی گونه اش را پاک کنم، کشیدمش روی صورت تفی آینه، که مدتها باش بیگانه بودم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
روز دهم @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 http://www.roozedahom.ir

سلام
::::::::::::::::::::::::: خبر :::::::::::::::::::::: خبر :::::::::::::::::::: خبر :::::::::::::::::

فراخوان آثار ادبی عاشورایی "روزدهم"

شعر
نثر ادبی
داستان

مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه
برا اطلاع بیشتر همین حال سری بزنید به:
www.roozedahom.ir

"مرکز پژوهش و نشر فرهنگ عاشورا- دزفول"

من پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:10

سلام
در دو جا غافلگیری بسیار بسیار جالبی داشتین
یکی اونجا که شروع به حرف زدن می کنه
و دیگری آخرش
داستان در کل دلکش و نغز بود.
راستی من هم گاهی می نویسم.
میشه لطفا راهنماییم کنین چه جوری میتونم عضو بشم؟

زهرا شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 http://dastanakpandi.blogfa.com

____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
سلام دوست من - آپ کردم و منتظر توام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد