داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

آدم برفی

بچه ها آدم برفی را ساختند و به خانه رفتند.خیابان ماند و آدمک و پسر خانه به دوش.

به آدم برفی نزدیک شد .

-       چرا اینجایی؟

-        تو هم خونه نداری؟ 

    چرا حرف نمی زنی؟ 

    سردته؟ 

     بیا ؛ این کلاه مال تو ، من عادت دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
ماه-ی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 http://mah-i.blogfa.com

سلام .
خیلی ساده نبود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
شاید ، اما باید بگم من سادگی رو دوس دارم.برای مخاطبینم معما طرح نمیکنم.دیدگاهم رو بیان میکنم. قضاوت با اونهاست.
موفق باشید

علی اشرفی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:54 http://dokkan.blogsky.com

سلام. خوش اومدی.

خیلی زیبا بود و لطیف. واقعن که تنهایی آدم برفی رو خیلی زیبا تصویر کردی.


التماسدعا.

سلام
از مهمون نواز شما و تمام بچه های دیگه ممنونم.
خوشحالم که در جمع دوستانه ی شما هستم.
لطف دارید دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد