داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

ماندن

گفت :    سلام !
گفتم :    سلام !
معصومانه گفت : می مانی ؟
گفتم :    تو چطور ؟
محکم گفت :  همیشه می مانم !
گفتم :    می مانم  . 

روزها گذشت . روزی عزم  رفتن کرد .     

گفتم :  تو که گفته بودی می مانی ؟!
گفت  :   نمی توانم !  قول ماندن به دیگری داده ام .... باید بروم !

 ----------------------------------------------------------------

پی نوشت :

با اجازتون یکی از اولین داستانک هامو که ماله خیلی وقت پیشه برای شروع میزارم

www.happali.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:56 http://parsacloud.blogsky.com

سلام.
من به جمع بلاگ اسکای اضافه شدم و قصد دارم عضوی از این وبلاگ گروهی باشم...
به امید خدا.
پارسا

دعوتنامه ارسال شد
خوش آمدید

زهرا شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 http://dastanakpandi.blogfa.com

_______________%%
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%________%%
________%%_________%%%
_______%%___________%%%
______%%______________%%
_____%%________________%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد