داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

پیشنهاد

 

 

سلام به دوستان عزیز که در این بلاگ داستانک مثل من عضو شدن و شروع به فعالیت میکنن !

یکی از همکار ها که دارم پست هاشو میخونم آقای صهیب عبیدی هستش

البته میخوام یه خورده نقد کنم

اینجا چون یه بلاگه گروهیه ٬ فکر میکنم باید یه خورده به حق دیگر نویسندگان هم احترام گذاشت ! آپ کردن پشت سر هم باعث میشه که مطالبی که بعضی از دوستان میزارن در اعماق این بلاگ غرق بشه و شاید هیچکس سراغش نره ! بهتر نیست که بجای اینکه در یک روز  ۵ بار پست بدیم ٬ هر ۵ روز یک پست بدیم ؟

یه نکته دیگه هم هستش ٬ بعضی پست ها بیشتر به داستان یا داستان کوتاه شبیه ٬ تا داستانک ؟!!!!

 بنظر من عکس گذاشتن هم یه خورده با روحیات اینجا سازگار نیست !

 

حال این مواردی که بنده بهشون اشاره کردم نظر شخصی هست !

نمیدونم باقی دوستان نظرشون چیه !

---------------------------------------------------

http://happali.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
صهیب شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:02 http://ebtihaj.mihanblog.com

سلام آقای هپلی....
ممنون از لطف نظرتان ولی اگر این نوشتار را در اینجا لود نمیکردید بهتر بود٬ میدانم که این بلاگ گروهی است وباید حق اپلود به همه داده شود ولی من میبینم که در این مدت یک هفته که من عضو این گروه ام بیشتر از یک اپلود دیگر ٬ دیگر هیچ اپلودی در این وبلاگ نه شده....و این اپلودهای را که من کردم را از بلاگ خودم در اینجا کاپی نمودم تا باشد که دیگران با خواندن اینها سری هم به دیگرانش بزنند.... این داستان های کوچک هستند که دارای یک مفهوم ساده و زود فهم اند و بر خواننده اثر بهتری میگذارند...
بازهم ممنون از نظرتان....
نمی دانم که سایر خوانندگان گرامی چی نظری در رابطه دارند

دوست عزیز ٬ اینجا هنوز مثل کوکی نو پاست و برای بزرگ کردنش احتیاج به مراقبت دارد !

برای همین بنده پستی دادم تا نظرات دیگر خوانندگان و نویسندگان را جویا شوم !

وجدانی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 http://www.vojdani.blogsky.com

سلام دوستان. من هم دعوا؟

از شوخی گذشته با بخشی از حرف هپلی که می گه بین پستها فاصله باشه موافقم. اما استفاده از عکس رو اگر اندازه معقولی داشته باشه و به زیبایی وبلاگ اضافه کنه جایز می دونم. ارجاع دادن به وبلاگ هم اگر به قصد تبلیغ نباشه اشکالی نداره. اگر هم باشه باید در حد اعتدال باشه. در مورد این که ؛داستانک چیست؛ هم کمی باید مطالعه کنیم تا اینجا را بتونیم پربارتر کنیمُ ان شاءالله.

یاعلی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد