داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

پاسخ به پارسا

 

در جواب دوست عزیز پارسا

عرض کنم به حضور مبارکتون که من داستانک هایی که در این بلاگ میذارم از آرشیو قدیمی بلاگ خودم هستش !

یعنی دارم میزارم تا آروم آروم به روز بشه ، در ضمن از حق مولف اتفاده میکنم تا اگرم کسی خواننده داستانک بود یا اگر خواست از اینجا نقل قول کنه بدونه که سورس اصلی داستانک از کجاست !

من پیشنهاد میکنم همه کسانی که داستانک مینویسند اینکارو بکنند

اصولا کسی که داره کاری رو انجام میده ٬ اگه دوست داره گم نام بمونه بهتره که هیچ ردی از خودش نذاره !

ولی اگه میخواد خواننده هاش با اون آشنا بشن ! باید یه راهی برای اینکار بذاره ؟ منطقی ترینش آدرس وبلاگت هستش !

به عنوان مثال شخص بنده خواستم ببینم آقای پارسا که نویسنده داستانک هستن وبلاک اصلیشون چیه ؟ دیگه چه چیزهایی مینویسن ؟ ولی راهی وجود نداشت برای پیدا کردن !

حالا قضاوت کنین من که داستانک می نویسم و منبع رو ذکر میکنم بهتره ؟

یا اینکه مثل بعضی دوستان داستانک خودم رو قسمت کنم یه قسمت اینجا باشه و برای خوندن قسمت بعدی لینک بدم به بلاگه خودم ؟

بنظر من ضعف اصلی اینجا نبود مدیریت و چهارچوب در مورد داستانک هستش

من با پارسا موافقم که یه فونت ثابت داشته باشیم ! یا اگر واقعا نمیتونیم به یه اتحاد دست پیدا کنیم که کوچترینش همین داشتن فونت یکسان هست ٬ مدیر سایت زحمت عوض کردنه فونت رو بکشه !

بنظر من بهتره که اول همه مشکلات رو بیاریم رو و بهشون فکر کنیم و تصمیم بگیریم بعدش شروع یه دادن پست کنیم !

اول شروع کردین ابراز خوشحالی در مورد استارت زدن اینجا !

دوم داستانک دادیم !

سوم داستان طولانی دادیم

چهارم داستانه دنباله دار و ادامه برنامه در وبلاگ خودم ..... ؟!!!

پنجم دوباره تصمیم گیری در مورد چگونگی پست دادن ؟

 

فکر کنم تو یه حلقه یا بقول ما کامپیوتری ها یه لوپ افتادیم ؟

انتهای لوپ چیه ؟ پشرفت یا کاره بیهوده ؟

-------------------------------------------------------------------------------------

http://happali.blogsky.com

نظرات 5 + ارسال نظر
بعد از سلام چه می گویید ؟ یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 http://afterhello.blogsky.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
یک زمانی داستان های کوتاه اما زنجیر وار با شخصیت های مشخص مس نوشتم .
خوشحالم از آشناییتون و مایلم تا داستانک ها رو بخونم .
در باهر این دور زنجیر یا پیشرفت هم مطالبی داشتم در وبلاگ قدیمم. سال ۸۲
موفق باشید .

سلام دوست عزیز ٬ از اینکه علاقمند به داستانک هستین بسیار خوشحالم .

من هم مثل شما نویسنده ای بیش نیستم در این دنیا !

برای عضویت در این بلاگ ابتدا باید تمایل خود را ابراز کنید تا از طرف مدیریت این بلاگ برایتان دعوت نامه ارسال شود !

علی اکبر یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:04 http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
امیدوارم داستانکهای جالبی رو بنویسید.
موفق باشی
پیش منم بیا

حتما دوست عزیز

پارسا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:39 http://dastanak.blogsky.com

سلام آقا هپلی عزیز:
خوشحالم داریم کم کم پیشرفت می کنیم.
جواب قانع کننده ای هم دادی ممنون.
اما در مورد وبلاگ اصلی من:
من در ۳ زمینه وبلاگ دارم(البته فکر نکنی از کلیشه و بچه بازی خوشم میاد)اما وبلاگی که فکر کنم مد نظر شماست هانیپا نام دارد:
www.hanipa.coo.ir
خوشحال می شم سر بزنید.
به امید خدا

حتما همین کارو میکنم و بهت سر میزنم !

ما که اینجا جمع شدیم و داستانک میدیم بهتره بیشتر با هم آشنا بشیم و در معنای واقعی ٬ این باعث میشه که بتونیم کار گروهی رو با ضوابط و روابط درک کنیم و به یه نتیجه برسیم که نه تنها در اینجا ! بلکه در جای دیگه هم که از ما کمک خواسته شد در مورد چگونگی راه اندازی یه کار گروهی بتونیم پیشنهاد دهنده بهترین مدیریت باشیم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 http://golaab

سلام
حالا نظرتون راجع به این وبلاگ چیه؟ هنوز فکر می کنین توی لوپ معیوبیم؟
اینو از شما می پرسم چون دارم می بینم تنها کسی که راجع به کار حرف زده و تا حالا ادامه داده شمایین. راستی چرا ما ها اوایل یه کار تخته گاز می ریم؛ با هیجان، نظر می دیم، انتقاد می کنیم، ایراد می گیریم. ولی موقع کار کردن که می شه همه مون در میریم؟

سلام همسایه

بنظر من شرایط ۱۰٪ بهتر شده

البته اگه دوست دارین راجع به این موضوع یه پست بدیم و توی اون حرف هامونو بزنیم تا دیگر دوستان هم ببینن

این پست خیلی قدیمیه !

علی اشرفی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:05

با سلام
من تازه عضو شده‌ام. مقداری نویسنده‌ام و مقدار بیشتری علاقه‌مند به نویسندگی.

می‌خواستم بگویم اگر قرار شد در مورد فونت یا موارد دیگر صفحه‌آرایی تصمیم جدیدی گرفته شود در این زمینه صاحب‌نظر هستم.

متشکرم. التماس دعا.

علی جان حتما مزاحمت میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد