داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

یک پیشنهاد برای وبلاگ داستانک

پیشنهاد می‌کنم یادداشت‌های این وبلاگ موضوع‌بندی شود و در چند گروه (داستانک، معرفی  داستانک، آموزش، نقد داستان های دیگر، بحث و گفتگو  و موضوعاتی از این دست) مطالب عرضه شوند به این ترتیب دسترسی به مطالب آسان تر می‌شود. اگر با این ایده موافقید نظر بدهید.
نظرات 8 + ارسال نظر
هپلی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:20 http://happali.blogsky.com

سلام جناب توکلی عزیز

من با نظر شما ۱۰۰٪ موافقم ٬ ولی در این حالت حتما نیاز به انجمن هستش !

چون میشه بخش ها رو جدا کرد ٬ مدیریت جامع و کاملی رو پیاده کرد !

و بطور کلی بنظر من یه انجمن ادبیات باشه ! از شعر و داستان و داستانک و ........

هرچیزی که به ادبیات مربوطه توش باشه !

وجدانی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 http://www.vojdani.blogsky.com

سلام.
‍یشنهادی است که باید روی آن فکر کرد. با اضافه شدن به تعداد نویسندگان این وبلاگ؛ در نظر گرفتن موضوعات مختلف و در عین حال مرتبط با داستانک ضروری به نظر می رسد.
حداقل می توان لینک هایی با عنوان داستانک چیست؟؛ داستانک های برگزیده و از این قبیل به وبلاگ اضافه کرد. موفقیت وبلاگ مرهون همکاری همه ماست.

پارسا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:02 http://dastanak.blogsky.com

سلام هپلی جون!
ببخشید من با نظرت کاملا مخالفم.
آخه اینجا قرار بود داستانک نویسی بشه.

هپلی جون! من؟

ابتهاج چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 http://ebtihaj-economics.blogsky.com

سلام.
من هم بنوبه خود با این پیشنهاد تان موافق ام که این وبلاگ باید دسته بندی شود و هرموضوع در جای خاص خود قرار بگیرد و البته پیشنهادی هم دارم که باید نویسندگان نیز تحت عنوان نویسندگان (همچون وبلاگهای میهن بلاگ ) دسته بندی شوند که نوشتار هر نویسنده در جایگاه خود آن نویسنده قرار بگیرد.
ممنون.

نرگس سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:04 http://golaab.blogsky.com

من اصلا موافق نیستم. فکر می کنم تو وبلاگ داستانک فقط داستانک نوشته بشه البته اگه داستانک مال خود وبلاگ نویس نبود با ذکر مرجع.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:33 http://dey.blogsky.com

سلام
من داستانک نویس نیستم
اما فکر کردم که این وبلاگ فقط برای نوشتن داستانک نه چیز دیگه
انتقاد ویا هر چیز دیگه ای که وجود داشته باشه فکر میکنم مورد نظرات براش کافی باشه .

علی اشرفی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:04

به نظرم پیشنهادتان خیلی روشن نیست.

مثلا منظور از «معرفی داستانک» یا «آموزش» چیست؟

همچنین «نقد» و «گفتگو» هم که عملا در یادداشت‌ها صورت می‌گیرد.

البته موافقم که شاید به فورمت راحت‌تری احتیاج باشد تا

به قول یکی از یادداشت‌ها نوشته‌های هر نویسنده کنار هم لیست شود

یا

نظرات دسته‌بندی و مدیریت شوند و امثال اینها.

حالا من نمی‌دانم آیا امکان فنی این کار الان برای سایت وجود دارد یا نه.

ضمنا در مورد موافقت‌ها هم عرض کنم که اصولا مردم ما (یا شاید جاهای دیگر هم)

با همه‌ی ایده‌ها موافقند! بنابراین یه وقت فریفته‌ی موافقان نشوید!

التماس دعا.

samira پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:42

webloge bahalo bamazeyiye,faghat kheyli ajibe baram ke nevisande ha ham nazar midan be khodeshoon.rasti chera too weblogetoon inghadr dastanak darbareye bache dar nashodan darid,??manam kam kam daram fek mikonam nazayi daram

کاش فارسی می‌نوشتید تا راحت‌تر بتوانیم نظرتان را بخوانیم.
نگران نازایی هم نباشید.نوشتن درباره این موضوع یک کار گروهی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد