داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

زوجی که صاحب فرزند نمی‌شوند (۲)

بی‌بی می‌گفت: بچه لیاقت می‌خواد، خدا به همه بچه نمی‌ده.

مدام فکر می‌کنم چه بی‌لیاقتی‌ای کردم؟

من که یک تومن باباهه رو کردم دو تومن . . . من که به جای نزول دادن، پولمو ریختم تو این خاک و خل و خونه‌سازی کردم تا مردم یه سقف داشته‌باشن . . . من که پشت همه در اومدم حالا اینطور بی‌پشت بشم؟

مردم ته جیبشون شپش چهارقاپ می‌ندازه، ده تا ده تا پسر دارن و با خودشون می‌برند عملگی

اونوقت چهار تا دوماد باید بشن میراث‌خور من!

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اشرفی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:33


ای ول بابا ، ای ول !

شخصیت‌پردازی داستان کولاکه. جون می‌ده فیلمش کنی و نقش این آقاهه رو هم داریوش ارجمند بازی کنه.

ولی خداوکیلی اگه من این داستان رو می‌نوشتم،‌ همه تون می‌گفتید: مردسالار . . . گرگ در لباس میش . . . ضد زن و . . .

ببخشید شپش چی‌کار می‌کنه؟ (البته می‌فهمم کنایه از بی‌پولیه)

اگر تو بنویسی طوری می‌نویسی که یعنی طفلی آقاهه پسر نداره، و چهارتا دختر داره که یه پسر هم نمی‌ارزند.
و من هم برات پست می‌گذاشتم که مردسالار ... ضد زن ...

هپلی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:42 http://happali.blogsky.com

اونوقت زوجش کجاش بود ؟

واه واه واه یعنی می‌خوای بگی منظور داستانک رو نگرفتی؟ اصلا شما مردا همه‌تون همین‌جوری هستین هر جا به نفعتون نباشه می‌زنید به کوچه علی‌چپ!

نرگس دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://golaab

می خواستم به علی بگم نقش این آقاهه رو اگه جمشید هاشم پور بازی کنه بهتره. واکنش پنجم رو یادته؟
اما خوب، این داستانک توئه. دیگه به علی نمی گم.
از داستانکت خوشم اومد. مردای اینجوری رو دیدم. واقعی ان. تو قصه ها نیستن.
البته این رو به حساب نقد نذار. با مسئله برخورد عاطفی کردم.

راستش به نظرم خود «علی» هم به این نقش میاد البته خودش می‌گه بستگی به مبلغ قرارداد داره.

هپلی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 http://happali.blogsky.com

ای ی ی ی ی ی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا


آخرش من از دست شما موجودات مونث دیوانه میشم


من فقط و فقط ٬ کلهم ٬ همش ۴ تا کلمه سوال پرسیدم ( دقت کنید ۴ تا )


درعوض

-شونصد کلمه جوابیه صادر شده
-سوال من که جواب داده نشد
-سوال من به اخلاق همه ه ه ه مرد ها تعمیم داده شد
-بزور وارد کوچه علی چپ شدیم
-از همه مهمتر ٬ فکر کنم الان اسم من توی گروهک تروریستی سحر خانم جزو اولین نفرات باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد