داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

مجددا بدون شرح

 

* هی پسر ٬ اونجا رو باش !

-- کجا ؟

* اه اه اه ٬ تو که اینقدر خنگ نبودی ٬ اون دختره رو می گم ٬ داره گل می فروشه !

-- اوه اوه ٬ این گل فروشه یا جنیفرلوپز ؟

* عجب تیکه ایه ! بریم مخشو بزنیم ؟

>> سلام ٬ میشه یه گل ازم بخرین ؟

-- چنده ؟

>> ۵۰۰ تومن

* همه گل هاتو با هم چند می دی ؟

>> ۳۰۰۰ تومن

-- گل خودت چنده ؟

>> گل خودم ؟ من که از خودم گل ندارم !

* چرا عزیزم ! داری ٬ خوبشم داری ٬ می خوای بدونی چه شکلیه ؟

>> آره

-- بیا سوار شو !

* همه گل هاتو با هم می خرم ٬ هم ۱۰.۰۰۰ تومن هم واسه گل خودت بهت می دم .

>> آخه نمیشه ٬ باید این گل هارو بفروشم .....

* تو بیا سوار شو ! هم همه گل هاتو با هم می خرم دیگه ٬ هم اینکه ۱ ساعت دیگه برمی گردیم .

>> باشه ٬ خب کجا داریم می ریم ؟؟!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

http://happali.blogsky.com

نظرات 5 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 http://amosibilo.blogsky.com

میکل آنژ _ عشق , شهپریست که خدا به انسان داده تا با آن به نزد او بپرد .

به به

سحر چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 http://sahar.blogsky.com

علامت‌گذاری‌هات جالب بود!

قابل شما رو نداشت

علی اشرفی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:30


بعضی از این داستانک‌ها اگه فیلم بشوند، مثل فیلم‌های کیارستمی می‌شوند، بعضی‌ها علی حاتمی، بعضی‌ها مجیدی و . . .

بعضی‌ها را هم اگر فیلم کنند می‌شود مثل سریال‌های سرظهر برنامه خانواده. این‌ها را می‌گویند آبکی، می‌گویند تک‌لایه، می‌گویند صدتاش به یک غاز! مثل این.

التماس دعا.
التماس دقت.
التماس هوصله!

من مــــــــــــــــــیدونم

ما موفقم نمیشیم

من مــــــــــــــــــیدونم

این یکی بدرد بخور نیست

من مــــــــــــــــــیدونم

این داستانک خیلی تک لایست

نازلی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 http://darentezarmojeze.blogsky.com

حقیقت محض بدون هیچ سانسوری. زیبا بود.
موفق باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:57

خاک بر سر بی غیرتت کنن!!!!! بی دین!!!!!
((البته با شخصیت داستان بودم))
ولی آوردنش به عنوان داستان هم بده!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد