داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

آرامش

 

مرد با عصبانیت از خانه خارج شد. 

صدای بسته شدن در، شیشه های پنجره را لرزاند. 

زن نفس راحتی کشید. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مشترک مورد نظر (محمد مبینی) شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:13 http://www.mobini.blogfa.com

بسم الله. سلام‌ آقای توکلی. خسته نباشید. من خیلی وقت است لینک وبلاگ گروهی تان را در وبلاگم دارم و از خواندن داستانکهای شما لذت میبرم. از کامنت دعوتتان برای حضور در وبلاگ شما بسیار خوشحال شدم و باعث افتخار من است. منتظر دعوتنامه رسمی وبلاگ شما جهت پیوستن به گروه خوبتان هستم.

سلام آقای مبینی. آدرس ایمیلتان را برایم ننوشته بودید. دعوتنامه را به آدرس ایمیلی که در وبلاگتان قرار داشت فرستادم (mobini1386@yahoo.com). اگر در حین ثبت نام با مشکلی برخورد کردید با ما تماس بگیرید.
تلفن بلاگاسکای: ۷۷۶۱۶۳۰۵
منتظر داستانک های زیبای شما هستیم.
راستی از داستانک شماره 79 (مهربان) خیلی لذت بردم. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد