داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

روشنفکر ها

:حوصلم سر رفته

اووووووم، خوب کمی کتاب بخون یا چیزی بنویس.

:پیشنهاد ازین مزخرف تر نبود؟

راست می گفت فراموش کرده بودم روشنفکر ها هم گاهی حق دارند بچه شوند...

نظرات 5 + ارسال نظر
ترنج چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:51 http://http://toranj64.blogsky.com/

بهترینها شایسته ی تقدیرند.پس سلام به تو ای بهترین!!
اگه دوست دارید وبلاگ و آثار شما بیشتر به دیگرون شناخته بشن و به نحوی بیشتر در معرض دید دیگران قرار بگیرید بهم حتما سر بزنید.شاید این دفعه وبلاگ شما رو جزء بهترینها معرفی کنم.

کارگاه داستان کوتاه کوتاه پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 http://dastankotahkotah.blogfa.com

دعوتنامه اولین کارگاه مجازی داستان کوتاه کوتاه

سلام دوستان عزیز
اولین کارگاه داستان کوتاه کوتاه در فضایی مجازی راه اندازی شد .
از شما دعوت می شود که برای پیشرفت و قدم برداشتن در وادی داستان نویسی کوتاه کوتاه به کارگاه داستان کوتاه کوتاه بپیوندید و در جلسات آموزشی و نقد و بررسی کارگاه شرکت کنید .
به امید دیدار شما در کارگاه داستان کوتاه کوتاه

هپلی شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:28 http://dastanak.net

آفرین

یعنی میتونم بگم که ترشی نخوردی و تحمل کن از این به بعد هم نخوری چون داری یه چیزهایی میشی

میدونم تا من حرف میزنم این علی اشرفی میاد و دقیقا مخالف من میگه ولی داستانک هات ٬ معیارهایی که من توی ذهنم از داستانک رو دارم ٬ داره

------------

این گفتم و گفت رو حذف میکردی بهتر بود

ممنون...
نه این دفعه علی اقا هم تعریف می کنه. دو نقطه دی
موافقم با حذفشون

میم شهید شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:21

نقد دارم:
مگه اجباری در کار هست عزیزان؟ اگر هم باشه لزوما نباید به داستانک پرداخت.
لااقل متشکر می‌شوم که کمی از جهت تئوری کار کنید یا اسم داستانک رو بردارید.

البته داستانک های آقای سعید آقایی قابل تامل هستند

سپاس

اول اینکه به خدا من آقای م رو نیشناسم...
دوم شاید این قدر سریع قضاوت کردن کار درستی نباشه دوست من..
پیشنهاد می کنم تا 50 داستانک اخیر رو بخونی تا سیر رشد نسبی رو در داستانک ها مشاهده کنی.همین

میم شهید یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:54

خاطرم نبود اضافه کنم که هیچ ربطی به نویسندگان این وبلاگ ندارم. حتی آقای آقایی.
و اصلن خواننده‌ی همیشگی این وبلاگ نیستم.
سری زدم و نقدی کردم

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد